Subject: بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا درباره اهدای نذورات به حرم امام رضا(ع):
From: entekhab.ir

سفر زیارتی اشخاص آمریکایی به حرم امام رضا و اقلام اهدایی انسان دوستانه آن‌ها به آستان قدس، شامل تحریم‌ها نشده
Date: Sat, 30 May 2026 11:42:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--87E1D062CC41F67211F1540838BADF27_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----87E1D062CC41F67211F1540838BADF27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----87E1D062CC41F67211F1540838BADF27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1139382_529.jpg

----87E1D062CC41F67211F1540838BADF27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----87E1D062CC41F67211F1540838BADF27_MULTIPART_MIXED--