Subject: وزارت اطلاعات:
From: entekhab.ir

دستگیری ۱۰ نفر از مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه
Date: Fri, 01 May 2026 14:56:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--84FE5DF80AF6BDD75176757E494DFE81_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----84FE5DF80AF6BDD75176757E494DFE81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----84FE5DF80AF6BDD75176757E494DFE81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1144779_961.jpg

----84FE5DF80AF6BDD75176757E494DFE81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----84FE5DF80AF6BDD75176757E494DFE81_MULTIPART_MIXED--