Subject: رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران:
From: entekhab.ir

واکسن کرونا تاثیری بر ژنتیک کودکان ندارد / نباید به شایعه‌های بی‌اساس توجه کرد
Date: Sat, 30 May 2026 00:58:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FA5B673EC0651F821076B8D6E1E4D495_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FA5B673EC0651F821076B8D6E1E4D495_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FA5B673EC0651F821076B8D6E1E4D495_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1145914_318.jpg

----FA5B673EC0651F821076B8D6E1E4D495_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FA5B673EC0651F821076B8D6E1E4D495_MULTIPART_MIXED--