Subject: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:
From: entekhab.ir

به هیچ عنوان بحث گران کردن بنزین مطرح نیست/مردم اگر نیازی ندارند فعلا به جایگاه ها نروند
Date: Sat, 30 May 2026 03:10:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--242606A60B043DD6CE4FED3134D351DD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----242606A60B043DD6CE4FED3134D351DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----242606A60B043DD6CE4FED3134D351DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1152119_309.jpg

----242606A60B043DD6CE4FED3134D351DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----242606A60B043DD6CE4FED3134D351DD_MULTIPART_MIXED--