Subject: دادستان کل کشور:
From: entekhab.ir

صدور دستور تخلیه ۳۷۰۰ تن کالای مسموم در یکی از انبارهای بندر امام خمینی
Date: Fri, 29 May 2026 23:55:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F9A1A2DD8F48D22AB029F49BD2348C91_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F9A1A2DD8F48D22AB029F49BD2348C91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F9A1A2DD8F48D22AB029F49BD2348C91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1155107_809.jpg

----F9A1A2DD8F48D22AB029F49BD2348C91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F9A1A2DD8F48D22AB029F49BD2348C91_MULTIPART_MIXED--