Subject: در نقش رهبر فرقه افراطی آمریکا؛
From: entekhab.ir

دی‌کاپریو باعث مرگ ۹۰۹ نفر در یک روز شد/ همکاری با نویسنده «ونوم»
Date: Fri, 29 May 2026 20:51:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B7786F168900B5CB0F1BA9C2A1C05C5D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B7786F168900B5CB0F1BA9C2A1C05C5D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B7786F168900B5CB0F1BA9C2A1C05C5D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1158797_999.jpg

----B7786F168900B5CB0F1BA9C2A1C05C5D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B7786F168900B5CB0F1BA9C2A1C05C5D_MULTIPART_MIXED--