Subject: کمالوندی:
From: entekhab.ir

سازمان‌های بین‌المللی تحت نفوذ قدرت‌های بزرگ هستند / رفتار نامناسب آژانس با ایران یک واقعیت است؛ در این مورد بارها تذکر داده‌ایم
Date: Sat, 30 May 2026 07:57:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DD5D4C95E40FF6F18F7F27B7B67097DD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DD5D4C95E40FF6F18F7F27B7B67097DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DD5D4C95E40FF6F18F7F27B7B67097DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1166937_452.jpg

----DD5D4C95E40FF6F18F7F27B7B67097DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DD5D4C95E40FF6F18F7F27B7B67097DD_MULTIPART_MIXED--