Subject: فرماندار اصفهان:
From: entekhab.ir

هیچ درخواست اخذ مجوزی برای برگزاری تجمع در روز جمعه نشده
Date: Sat, 30 May 2026 17:37:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7E5F3E1EDF27201910E738428A4B20C9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7E5F3E1EDF27201910E738428A4B20C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7E5F3E1EDF27201910E738428A4B20C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1170410_739.jpg

----7E5F3E1EDF27201910E738428A4B20C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7E5F3E1EDF27201910E738428A4B20C9_MULTIPART_MIXED--