Subject: بلینکن: تا یکی دو روز دیگر، مشخص می شود که ایران برای دستیابی به توافق در مذاکرات وین حسن نیت دارد یا خیر /
From: entekhab.ir

امیرعبداللهیان: درباره نیت آمریکا و سه کشور اروپایی خوش بین نیستیم
Date: Sat, 30 May 2026 10:15:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DD4CAF7CBFE0A6E5B1A546B32240FE5C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DD4CAF7CBFE0A6E5B1A546B32240FE5C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DD4CAF7CBFE0A6E5B1A546B32240FE5C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1170542_527.jpg

----DD4CAF7CBFE0A6E5B1A546B32240FE5C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DD4CAF7CBFE0A6E5B1A546B32240FE5C_MULTIPART_MIXED--