Subject: معاون پارلمانی رئیس جمهور:
From: entekhab.ir

لایحه بودجه در دولت نهایی شد؛ یکشنبه آینده تقدیم مجلس می شود
Date: Fri, 29 May 2026 22:23:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D5EC6B4D12E9619260AC7E44A34D0159_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D5EC6B4D12E9619260AC7E44A34D0159_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D5EC6B4D12E9619260AC7E44A34D0159_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1172338_804.jpg

----D5EC6B4D12E9619260AC7E44A34D0159_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D5EC6B4D12E9619260AC7E44A34D0159_MULTIPART_MIXED--