Subject: سازمان جهانی بهداشت:
From: entekhab.ir

اُمیکرون سریعتر از تمامی سویه‌های کرونا در حال گسترش است
Date: Fri, 17 Apr 2026 03:08:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--49F2D29D3ECF9315CC88294176374173_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----49F2D29D3ECF9315CC88294176374173_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----49F2D29D3ECF9315CC88294176374173_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1176669_808.jpg

----49F2D29D3ECF9315CC88294176374173_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----49F2D29D3ECF9315CC88294176374173_MULTIPART_MIXED--