Subject: برای ساخت مسکن دولتی، با شرکت‌های چینی، ترک و یک شرکت اروپایی وارد مذاکره شده‌ایم
From: entekhab.ir

/ قیمت ساخت هر متر مربع کمتر از ۳ میلیون تومان خواهد بود / به صورت جدی بحث تهاتر نفت را دنبال می‌کنیم؛ اعلام کرده‌ایم که شرط همکاری برای ساخت مسکن این است که پول نقد ندهیم
Date: Sat, 30 May 2026 08:28:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--30EE223EABA4A4922485497F1BEF1836_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----30EE223EABA4A4922485497F1BEF1836_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----30EE223EABA4A4922485497F1BEF1836_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1178137_522.jpg

----30EE223EABA4A4922485497F1BEF1836_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----30EE223EABA4A4922485497F1BEF1836_MULTIPART_MIXED--