Subject: محمد هاشمی:
From: entekhab.ir

دلایل اعلام شده برای رد صلاحیت لاریجانی یک شبه و فی‌البداهه ایجاد نشده است/ موارد گفته شده بیشتر توجیهات بود/ افکار عمومی احتمال رای‌آوری لاریجانی را علت عدم احراز صلاحیتش می‌داند
Date: Sat, 30 May 2026 12:16:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--859673E32DDFB98BF1248FE798D5570B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----859673E32DDFB98BF1248FE798D5570B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----859673E32DDFB98BF1248FE798D5570B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1178763_379.jpg

----859673E32DDFB98BF1248FE798D5570B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----859673E32DDFB98BF1248FE798D5570B_MULTIPART_MIXED--