Subject: معاون وزیر بهداشت:
From: entekhab.ir

«اُمیکرون» می‌تواند باعث شروع پیک جدید کرونا در کشور شود
Date: Thu, 28 May 2026 19:48:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EB19FF2AF9F8B2658AA528FA31432EFF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EB19FF2AF9F8B2658AA528FA31432EFF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EB19FF2AF9F8B2658AA528FA31432EFF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1182970_413.jpg

----EB19FF2AF9F8B2658AA528FA31432EFF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EB19FF2AF9F8B2658AA528FA31432EFF_MULTIPART_MIXED--