Subject: وزیر نفت:
From: entekhab.ir

واریز ۹ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی به سامانه نیما
Date: Wed, 27 May 2026 01:43:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F933221C3FAE2968CFC8F18869CF0BC9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F933221C3FAE2968CFC8F18869CF0BC9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F933221C3FAE2968CFC8F18869CF0BC9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1183615_561.jpg

----F933221C3FAE2968CFC8F18869CF0BC9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F933221C3FAE2968CFC8F18869CF0BC9_MULTIPART_MIXED--