Subject: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:
From: entekhab.ir

اکثریت اعضای کمیسیون زمان اجرای طرح بازتوزیع یارانه بنزین را مناسب ندانستند / نباید با یک اقدام شتاب زده مشکلات جدی‌تری را در کشور به وجود آورد
Date: Sat, 30 May 2026 19:14:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D1543FF7405B486C45021488386B14DE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D1543FF7405B486C45021488386B14DE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D1543FF7405B486C45021488386B14DE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1187263_808.jpg

----D1543FF7405B486C45021488386B14DE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D1543FF7405B486C45021488386B14DE_MULTIPART_MIXED--