Subject: مقامات بهداشتی انگلیس:
From: entekhab.ir

نیاز به تزریق واکسن یادآور کرونا در کوتاه‌مدت، همیشگی نخواهد بود
Date: Wed, 27 May 2026 01:10:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4F6D4FD21B9375E359A6D1F033671810_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4F6D4FD21B9375E359A6D1F033671810_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4F6D4FD21B9375E359A6D1F033671810_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1187726_701.jpg

----4F6D4FD21B9375E359A6D1F033671810_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4F6D4FD21B9375E359A6D1F033671810_MULTIPART_MIXED--