Subject: چین و روسیه: گفت‌وگوهای وین رو به جلو در جریان است / اولیانوف:
From: entekhab.ir

دستیابی به توافق نهایی تا فوریه امکان پذیر است
Date: Sat, 13 Jun 2026 07:46:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4320CCDC24F8AA2D069B06A95011F21F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4320CCDC24F8AA2D069B06A95011F21F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4320CCDC24F8AA2D069B06A95011F21F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1188409_708.jpg

----4320CCDC24F8AA2D069B06A95011F21F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4320CCDC24F8AA2D069B06A95011F21F_MULTIPART_MIXED--