Subject: مصری، نایب رئیس مجلس:
From: entekhab.ir

هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد
Date: Sat, 30 May 2026 14:54:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--408F66BEED41775698AB7C138B463188_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----408F66BEED41775698AB7C138B463188_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----408F66BEED41775698AB7C138B463188_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1192149_220.jpg

----408F66BEED41775698AB7C138B463188_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----408F66BEED41775698AB7C138B463188_MULTIPART_MIXED--