Subject: همتی:
From: entekhab.ir

زمان خروجم از بانک مرکزی اضافه برداشت به ۳۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافت؛ از آن زمان تا ۲۷ دی‌ماه، اضافه برداشت به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان رسید
Date: Wed, 27 May 2026 10:10:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ABC07667DC39CB0FC042C32B0E8E146E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ABC07667DC39CB0FC042C32B0E8E146E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ABC07667DC39CB0FC042C32B0E8E146E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1195498_656.jpg

----ABC07667DC39CB0FC042C32B0E8E146E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ABC07667DC39CB0FC042C32B0E8E146E_MULTIPART_MIXED--