Subject: توافق مهم ریاض - بغداد برای دوری عراق از ایران؟
From: entekhab.ir

/ آیا واردات برق از عربستان برای عراق، ارزان‌تر از واردات برق از ایران تمام می‌شود؟
Date: Sat, 30 May 2026 19:47:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FFFC5FC1DD17A08E531D1363D2896B7D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FFFC5FC1DD17A08E531D1363D2896B7D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FFFC5FC1DD17A08E531D1363D2896B7D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1199670_615.jpg

----FFFC5FC1DD17A08E531D1363D2896B7D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FFFC5FC1DD17A08E531D1363D2896B7D_MULTIPART_MIXED--