Subject: مدیر یک دفتر مسافرتی:
From: entekhab.ir

درآمد ورود هر گردشگر به کشور برابر با فروش ۳۰ بشکه نفت است
Date: Fri, 08 May 2026 21:27:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6998833D5C9B34CB62C80A9F4FC674BC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6998833D5C9B34CB62C80A9F4FC674BC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6998833D5C9B34CB62C80A9F4FC674BC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1214071_267.jpg

----6998833D5C9B34CB62C80A9F4FC674BC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6998833D5C9B34CB62C80A9F4FC674BC_MULTIPART_MIXED--