Subject: فرمانده ناجا: برخی با وجود جمع آوری چندین باره ماهواره توسط پلیس باز هم اقدام به نصب تجهیزات می کنند/
From: entekhab.ir

مجازات‌های قضایی ناکافی است
Date: Mon, 11 May 2026 06:05:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--54FDDAC90676C708CF25C2D9310CC452_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----54FDDAC90676C708CF25C2D9310CC452_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----54FDDAC90676C708CF25C2D9310CC452_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/22096_762.jpg

----54FDDAC90676C708CF25C2D9310CC452_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----54FDDAC90676C708CF25C2D9310CC452_MULTIPART_MIXED--