Subject: واکنش رئیسی به اعدام ۸۱ نفر در عربستان:
From: entekhab.ir

اعمال استاندارد‌های دوگانه کشورهای غربی محکوم است / نشانه‌ای از دورویی این کشورها در بهره‌برداری سیاسی از مفهوم حقوق بشر برای مطامع سیاسی خود است
Date: Sat, 30 May 2026 11:20:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BE06459D1F48FC72377C812C341AE09B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BE06459D1F48FC72377C812C341AE09B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BE06459D1F48FC72377C812C341AE09B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1224969_644.jpg

----BE06459D1F48FC72377C812C341AE09B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BE06459D1F48FC72377C812C341AE09B_MULTIPART_MIXED--