Subject: فرزند ارشد کسایی:
From: entekhab.ir

خاکسپاری شبانه پدر توافق دو طرفه‌ای بین خانواده و مسئولان بود
Date: Thu, 28 May 2026 17:12:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CE659F41512389BF618158F635A5A157_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CE659F41512389BF618158F635A5A157_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CE659F41512389BF618158F635A5A157_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CE659F41512389BF618158F635A5A157_MULTIPART_MIXED--