Subject: سخنگوی اجرای قانون چک:
From: entekhab.ir

امکان استعلام چک‌های تسویه نشده تا پایان فروردین
Date: Fri, 29 May 2026 21:05:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E19A77A830DD702266532EF8F6110EEA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E19A77A830DD702266532EF8F6110EEA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E19A77A830DD702266532EF8F6110EEA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1239065_916.jpg

----E19A77A830DD702266532EF8F6110EEA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E19A77A830DD702266532EF8F6110EEA_MULTIPART_MIXED--