Subject: وزیر آموزش و پرورش:
From: entekhab.ir

طرح رتبه‌بندی معلمان برای اجرایی شدن به هیات دولت ارسال شده
Date: Sat, 30 May 2026 10:29:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9A82D0104B7BDF40495CF231910B1468_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9A82D0104B7BDF40495CF231910B1468_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9A82D0104B7BDF40495CF231910B1468_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1240796_431.jpg

----9A82D0104B7BDF40495CF231910B1468_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9A82D0104B7BDF40495CF231910B1468_MULTIPART_MIXED--