Subject: پاسخ معاون قوانین به نامه تقی‌پور:
From: entekhab.ir

مجلس با ادامه کار کمیسیون مشترک صیانت مخالفت کرده است
Date: Sat, 30 May 2026 14:19:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6A74C53787772585D31016305478350A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6A74C53787772585D31016305478350A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6A74C53787772585D31016305478350A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1240809_681.jpg

----6A74C53787772585D31016305478350A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6A74C53787772585D31016305478350A_MULTIPART_MIXED--