Subject: وزیر بهداشت:
From: entekhab.ir

تعرفه‌های پیشنهادی نظام پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت نیست
Date: Fri, 29 May 2026 20:45:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3C342F1C171718E8A80A2B7885F7424D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3C342F1C171718E8A80A2B7885F7424D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3C342F1C171718E8A80A2B7885F7424D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1244841_193.jpg

----3C342F1C171718E8A80A2B7885F7424D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3C342F1C171718E8A80A2B7885F7424D_MULTIPART_MIXED--