Subject: رئیس بانک مرکزی:
From: entekhab.ir

تورم در اکثر کشورهای جهان صعودی شده اما در ایران نزولی است
Date: Wed, 13 May 2026 20:43:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--50356CF6B227FD3F725C9A685E3F9CF9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----50356CF6B227FD3F725C9A685E3F9CF9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----50356CF6B227FD3F725C9A685E3F9CF9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1248956_918.jpg

----50356CF6B227FD3F725C9A685E3F9CF9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----50356CF6B227FD3F725C9A685E3F9CF9_MULTIPART_MIXED--