Subject: سازمان ثبت اسناد:
From: entekhab.ir

معاملات در گروی ثبت سیم کارت/ معامله بدون کد تایید ممنوع می‌شود
Date: Fri, 29 May 2026 23:53:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--22EA0D6BB10059A0A4613ECA3EA3BBF9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----22EA0D6BB10059A0A4613ECA3EA3BBF9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----22EA0D6BB10059A0A4613ECA3EA3BBF9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1251040_647.jpg

----22EA0D6BB10059A0A4613ECA3EA3BBF9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----22EA0D6BB10059A0A4613ECA3EA3BBF9_MULTIPART_MIXED--