Subject: جانشین فرمانده سپاه:
From: entekhab.ir

قبلاً می‌خواستند با فرمول‌های دشمن مسائل اقتصادی کشور را حل کنند
Date: Sat, 30 May 2026 10:31:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CEB0CBC7473B1366E8F88E2182244C86_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CEB0CBC7473B1366E8F88E2182244C86_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CEB0CBC7473B1366E8F88E2182244C86_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1257134_593.jpg

----CEB0CBC7473B1366E8F88E2182244C86_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CEB0CBC7473B1366E8F88E2182244C86_MULTIPART_MIXED--