Subject: غریب آبادی:
From: entekhab.ir

آمریکا باید تمام خسارات مادی و معنوی تحریم‌ها علیه ایران را جبران کند
Date: Thu, 30 Apr 2026 16:01:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F515BB02587B0E0A9B5BDD5735C8870C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F515BB02587B0E0A9B5BDD5735C8870C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F515BB02587B0E0A9B5BDD5735C8870C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1260998_774.jpg

----F515BB02587B0E0A9B5BDD5735C8870C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F515BB02587B0E0A9B5BDD5735C8870C_MULTIPART_MIXED--