Subject: سرلشکر سلامی:
From: entekhab.ir

انتقام خون شهید صیاد خدایی را به سختی خواهیم گرفت/ دشمن را از کرده پشیمان می‌کنیم
Date: Fri, 12 Jun 2026 22:48:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3CB319253E6718A6D2C513503690995D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3CB319253E6718A6D2C513503690995D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3CB319253E6718A6D2C513503690995D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1263825_837.jpg

----3CB319253E6718A6D2C513503690995D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3CB319253E6718A6D2C513503690995D_MULTIPART_MIXED--