Subject: صفری، معاون وزیر خارجه:
From: entekhab.ir

بعضی کشورها می گویند وقتی برجام [احیا] شود، در ایران سرمایه گذاری می کنیم
Date: Sat, 30 May 2026 04:36:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--268A9685FF2576C764A0EC015818D48A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----268A9685FF2576C764A0EC015818D48A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----268A9685FF2576C764A0EC015818D48A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1267295_236.jpg

----268A9685FF2576C764A0EC015818D48A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----268A9685FF2576C764A0EC015818D48A_MULTIPART_MIXED--