Subject: وزارت برق عراق:
From: entekhab.ir

کاهش صادرات گاز ایران در پی عدم پرداخت بدهی‌ها توسط بغداد
Date: Fri, 29 May 2026 20:59:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--44FA31F1901462CFCB117234FA8488D0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----44FA31F1901462CFCB117234FA8488D0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----44FA31F1901462CFCB117234FA8488D0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1267970_632.jpg

----44FA31F1901462CFCB117234FA8488D0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----44FA31F1901462CFCB117234FA8488D0_MULTIPART_MIXED--