Subject: نویسنده «نورالدین پسر ایران» :
From: entekhab.ir

التماس می کنم؛ کاری به وادی رحمت ما نداشته باشید
Date: Thu, 28 May 2026 19:25:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FECF22C110AB4DB6B0AD7854E11E6F0E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FECF22C110AB4DB6B0AD7854E11E6F0E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FECF22C110AB4DB6B0AD7854E11E6F0E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FECF22C110AB4DB6B0AD7854E11E6F0E_MULTIPART_MIXED--