Subject: رئیسی: حضور ناتو در افغانستان ثمره‌ای جز کشتار و ویرانی نداشت / طالبان با تشکیل دولتی فراگیر موجب آرامش افغانستان شود
From: entekhab.ir

آوردند
Date: Sat, 30 May 2026 10:10:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3E59E8923266DB9BFFDFA927AF1CC1BD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3E59E8923266DB9BFFDFA927AF1CC1BD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3E59E8923266DB9BFFDFA927AF1CC1BD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1284617_165.jpg

----3E59E8923266DB9BFFDFA927AF1CC1BD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3E59E8923266DB9BFFDFA927AF1CC1BD_MULTIPART_MIXED--