Subject: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: خون شهدای جبهه مقاومت، طرح از بین بردن حکومت مبتنی بر ولایت و امامت خنثی کرد
From: entekhab.ir

/ راه مقابله با سم‌پاشی فضای مجازی، حضور فعال در این عرصه است
Date: Sat, 30 May 2026 16:21:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CF207501FE567778A76AF4454B38FB1D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CF207501FE567778A76AF4454B38FB1D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CF207501FE567778A76AF4454B38FB1D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1291751_618.jpg

----CF207501FE567778A76AF4454B38FB1D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CF207501FE567778A76AF4454B38FB1D_MULTIPART_MIXED--