Subject: معاونت حقوقی رئیس‌جمهور:
From: entekhab.ir

هدف معاونت پیگیری اجرای قانون اساسی مراقبت از اصول قانون اساسی است و نه تعیین تکلیف صلاحیت دستگاه‌ها در خصوص صوت و تصویر فراگیر
Date: Sat, 30 May 2026 13:00:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DFA013EE3C9EABA04BAFD75467ADD88F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DFA013EE3C9EABA04BAFD75467ADD88F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DFA013EE3C9EABA04BAFD75467ADD88F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1302910_743.jpg

----DFA013EE3C9EABA04BAFD75467ADD88F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DFA013EE3C9EABA04BAFD75467ADD88F_MULTIPART_MIXED--