Subject: دادستان کل کشور: در یک مقطع مشعشع در طول تاریخ اسلام قرار گرفته ایم / در حوادث اخیر، تعدادی از این ماموران انتظامی
From: entekhab.ir

به دست اراذل و اوباش و خائنین به ملت و مملکت به شهادت رسیدند
Date: Sat, 30 May 2026 17:36:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4B59359CB968D5F8BF72764496E5AC9B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4B59359CB968D5F8BF72764496E5AC9B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4B59359CB968D5F8BF72764496E5AC9B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1340057_678.jpg

----4B59359CB968D5F8BF72764496E5AC9B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4B59359CB968D5F8BF72764496E5AC9B_MULTIPART_MIXED--