Subject: رئیسی: دشمن از به اغتشاش کشیدن خیابان‌ها ناامید شده؛ به دنبال بهانه برای ایجاد نارضایتی است / دستگاه‌های متولی تلاش خود را برای
From: entekhab.ir

تقویت پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند
Date: Sat, 30 May 2026 11:25:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--11CE174BEA3C626483B24DC2F66B565B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----11CE174BEA3C626483B24DC2F66B565B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----11CE174BEA3C626483B24DC2F66B565B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1348877_812.jpg

----11CE174BEA3C626483B24DC2F66B565B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----11CE174BEA3C626483B24DC2F66B565B_MULTIPART_MIXED--