Subject: رشیدی کوچی، نماینده مجلس: سازمان سنجش با ایجاد یک شبهه، مانع ورود ۳۸۰۰ دانشجوی قبولیِ کنکور به دانشگاه شده / به آنها گفته شده که شما مشکوک به تقلب هستید و باید در آزمون مجدد شرکت کنید؛ خیلی از آنها در آزمون نیز پذیرفته شده اند /
From: entekhab.ir

هیچ سندی دال بر تقلب این دانشجویان ارائه نشده / خیلی از این پذیرفته شدگان از قشر محروم جامعه هستند؛ سازمان سنجش باید پاسخگو باشد
Date: Sat, 30 May 2026 11:21:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--99E2D3502F17624B51F5F91E5E1D6D3B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----99E2D3502F17624B51F5F91E5E1D6D3B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----99E2D3502F17624B51F5F91E5E1D6D3B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1372103_498.jpg

----99E2D3502F17624B51F5F91E5E1D6D3B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----99E2D3502F17624B51F5F91E5E1D6D3B_MULTIPART_MIXED--