Subject: واکنش کنعانی به لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل:
From: entekhab.ir

تصویب قطعنامه غیر اجماعی آمریکا علیه ایران، فاقد وجاهت قانونی است
Date: Sat, 30 May 2026 17:57:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B542728D0B3880C1C449143704216773_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B542728D0B3880C1C449143704216773_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B542728D0B3880C1C449143704216773_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1378309_954.jpg

----B542728D0B3880C1C449143704216773_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B542728D0B3880C1C449143704216773_MULTIPART_MIXED--