Subject: توضیح رئیس کل دادگستری البرز درباره درگیری در زندان کرج:
From: entekhab.ir

امنیت زندان برقرار و زندانیان در سلامت هستند
Date: Sat, 30 May 2026 00:15:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D1A533DE972ED2D514268ECE4DB647EF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D1A533DE972ED2D514268ECE4DB647EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D1A533DE972ED2D514268ECE4DB647EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1379371_102.jpg

----D1A533DE972ED2D514268ECE4DB647EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D1A533DE972ED2D514268ECE4DB647EF_MULTIPART_MIXED--