Subject: رئیس سازمان بهزیستی:
From: entekhab.ir

هر سال ۶۰ هزار معلول به خانواده بهزیستی اضافه می‌شود/۸۵ درصد کودکان کار از اتباع هستند
Date: Sat, 30 May 2026 12:42:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4E5955F62EC6A72F81F6510C17124F57_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4E5955F62EC6A72F81F6510C17124F57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4E5955F62EC6A72F81F6510C17124F57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1382886_300.jpg

----4E5955F62EC6A72F81F6510C17124F57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4E5955F62EC6A72F81F6510C17124F57_MULTIPART_MIXED--