Subject: رییس سازمان زندان‌ها:
From: entekhab.ir

هیچ‌ کجای دنیا نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید
Date: Thu, 28 May 2026 22:33:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4A6B0B8314AD41ECB80C6F4C8EA23862_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4A6B0B8314AD41ECB80C6F4C8EA23862_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4A6B0B8314AD41ECB80C6F4C8EA23862_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1383450_924.jpg

----4A6B0B8314AD41ECB80C6F4C8EA23862_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4A6B0B8314AD41ECB80C6F4C8EA23862_MULTIPART_MIXED--