Subject: جوابیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درمورد نامه اختصاص خودرو به اعضای این شورا:
From: entekhab.ir

خودروهای دبیرخانه فرسوده است؛ درخواست خودرو در این راستا بوده
Date: Sat, 30 May 2026 12:48:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ECE97A0DAFC5E180740970ED8265E4E6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ECE97A0DAFC5E180740970ED8265E4E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ECE97A0DAFC5E180740970ED8265E4E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1391912_302.jpg

----ECE97A0DAFC5E180740970ED8265E4E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ECE97A0DAFC5E180740970ED8265E4E6_MULTIPART_MIXED--