Subject: وزیر کشور:
From: entekhab.ir

احتمال تغییر در استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا برای جلوگیری از تعطیلی مدارس
Date: Tue, 05 May 2026 02:05:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6F5F13EA89FDF38395F601A5DFE4A97F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6F5F13EA89FDF38395F601A5DFE4A97F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6F5F13EA89FDF38395F601A5DFE4A97F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1397445_228.jpg

----6F5F13EA89FDF38395F601A5DFE4A97F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6F5F13EA89FDF38395F601A5DFE4A97F_MULTIPART_MIXED--