Subject: عضو شورای انقلاب فرهنگی:
From: entekhab.ir

در صورت اطمینان از امنیت امتحانات نهایی«تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور» افزایش می‌یابد
Date: Sat, 30 May 2026 17:36:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--31377CF5CC99CFF89F9C1F3AB4A9D119_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----31377CF5CC99CFF89F9C1F3AB4A9D119_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----31377CF5CC99CFF89F9C1F3AB4A9D119_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1398328_620.jpg

----31377CF5CC99CFF89F9C1F3AB4A9D119_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----31377CF5CC99CFF89F9C1F3AB4A9D119_MULTIPART_MIXED--